توافق اعضای اتحادیه اروپا؛

کمیسیون اروپا دیروز برنامه مبارزه با تحریم‌ها علیه ایران را اعلام کرد. هدف این برنامه دفاع از منافع شرکت‌های اروپایی در ایران است.
در بیانیه کمیسیون اروپا آمده است که این اقدامات ظرف دو ماه باید اجرایی شود مگر در پایان مهلت پارلمان اروپا یا دولت‌های عضو اتحادیه آن را رد کند.به گفته رییس کمیسیون اروپا مقررات بازدارنده برای حفاظت از کسب‌وکارهای اروپایی به ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط، وظیفه اتحادیه اروپاست.به گزارش یورونیوز رییس‌جمهور فرانسه در نشست اتحادیه اروپا در پایتخت بلغارستان گفت: باید امکان تجارت با ایران برای شرکت‌های کوچک فراهم شود.در حالی که به گفته ماکرون شرکت‌های بین‌المللی که منافع متنوع در کشورهای مختلف دارند را نمی‌توان تحت فشار قرار داد چراکه آنها براساس منافع خود تصمیم می‌گیرند.
سایر اخبار این روزنامه
نیروهای خارجی باید از سوریه خارج شوند پیگیری وضعیت خانه و باغ دکتر مصدق به مناسبت سالروز تولدش؛ آزادی فلسطین سنت الهی است آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند دلار زدایی از اقتصاد ایران ترس پیونگ‌یانگ از تکرار سناریوی لیبی سناریوهای آینده بورس ثبت رکورد جدید گران‌ترین خانه‌های تهران در زمستان 96 به روایت مرکز آمار؛ رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران: ملت غرغروی ایران! دن‌کیشوت‌های حزبی! راهکاری برای عبور تهران از بحران استراتژی توسعه صنعتی پس از سه سال هنوز در خواب است توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ زمزمه‌های توتال برای خروج از پارس‌جنوبی؛ اختلالات به نوبت: بی‌اطلاعی از جزییات قرارداد توتال انتخابات عراق و برآیندهای داخلی و خارجی بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی توافق اعضای اتحادیه اروپا؛ بازی مقتدا صدر با کارت ملی‌گرایی عربی